czwartek, 2 maja 2013

XIX ~ Hermiona się zakochuje, a Ginny odkochuje...

Heeej <3        Wiem że bardzo długo mnie nie było na każdym z moich blogów . :/ 
Nie wiem czy będę dalej pisała moje historie, ale dzisiaj postanowiłam jakoś napisać rozdział na tego bloga.. nie wiem czy to ma sens. Pewnie nie bd miała więcej niż jeden komentarz, ale mimo wszystko proszę was żebyście czytali i komentowali możliwe że ostatni rozdział ;/    Przepraszam was też za to że nie było mnie u was na blogach, jeśli jest taka możliwość za waszej strony to proszę was o napisanie mi w spamikach albo pod koniec waszych komentarzy o nowych wpisach na waszych blogach, postaram się do was wpaść w najbliżej wolnej chwili . <3      Ten rozdział dedykuje A Alexsie --- kochana ten rozdział pisze tylko dzięki tobie . ♥ Dziękuje ci że jesteś i nadal proszę  twój numer gg . xD     Dedykuje go też każdej czytającej go osobie . :))   Przepraszam że tak krótko ale dobrze że w ogóle jest... 




Rozdział XIX ~ Hermiona się zakochuje, a Ginny odkochuje...

~ Po ostatnich wydarzeniach dużo się zmieniło. Gdy tylko Ron wyszedł ze szpitala, Hermiona opowiedziała mu co się tam wydarzyło. Nie długo potem rudzielec poprosił dziewczynę o chodzenie. Zgodziła się.
                                                             ~*~
Gin po tygodniu zaczęła się zastanawiać czy wszystkie jej starania nie poszły czasem na marne, bo jeśli on jej już nie kocha to może ona też już powinna przestać? Zresztą sama już nie wiedziała co czuje. Ale może warto udowodnić że to nie on? Kiedy opowiedziała Harry'emu o tajemniczym czarnowłosym mężczyźnie, chłopak stwierdził że może to być Snape.
- Ja już muszę iść. Jutro mam sprawdzian z Transmutacji. - spojrzała na zegarek.
- Dobra to do jutra. - pożegnał się Harry.
_Ginny zaczęła się uczyć, ale już po pół godzinie zasnęła z książką w rękach. Miała sen. | Na niebie widniał mroczny znak, a chmury były czarne. Gdzieś w oddali zobaczyła Draco razem z innymi śmierciożercami i Voldemortem. Draco miał całe ręce w krwi, płakał a tuż pod jego nogami leżała rozmazana postać, Voldemort się śmiał a reszta jego zwolenników zachowała kamienną twarz. Dziewczyna zaczęła biec w ich stronę jednak kiedy Blondyn się odwrócił sen Gin się skończył | Obudziła się cała spocona, w głowie miała wiele pytań. _ Czy to był sen proroczy? Kto był tą zamazaną postacią? I czemu akurat ona miała ten sen i dlaczego teraz? 
Kiedy już po lekcjach siedziała w bibliotece całkiem sama. Usłyszała straszliwy szum dochodzący zza drzwi, kiedy je otworzyła zobaczyła tylko mgłę. Weszła w nie zobaczyć co się dzieje i znalazła się w lesie. Zrobiła pare kroków i usłyszała za sobą męski głos, kiedy się odwróciła zamazany mężczyzna uderzył ją w głowę i zemdlała. Obudziła się w ciemnym miejscu z jej snu a ręce miała związane z oddali usłyszała kawałek rozmowy.
- Nadal odmawiasz?

12 komentarzy:

  1. Nie! Tylko nie przestawaj pisać jesteś świetna i rób to dalej *.*
    Rozdział szkoda ze taki krotki, ale jest ciekawy <3
    Draco dlaczego odrzucasz nasza Ginny, ona cie kocha, a przynajmniej kochala. A ty co? A Harry teraz tak przy niej spedza czas, so cute *___*
    No i co to za sen? Co za zamazana postać ? Nie mozesz odejsc w takim momencie! :* Ta historia jest niesamowita i koncz ja prosze baaaaaaardzo dlugo :> a gdzie ona teraz jest? Co sie z nia stalo?
    Prosze cie nie odchodz :*
    Kocham cie *.* Uwielbiam wszystkie twoje historie i czekam na ich ciag dalszy :*
    Pozdrawiam i mnóstwo czarodziejskiej weny ci zycze :**
    Pozdrawiam
    ~Hermionija <3

    Ps. Zapraszam do siebie na nowe rozdzialy.
    secrets-twins-potter.blogspot.com
    time-a-play.blogspot.com
    Mam nadzieję, że zajrzysz :>

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany ,jak ja dawno nic tu nie czytałam ,no ale wróciłaś. Lalala Miona i Ron siedzą na kominie ,dzielą się czekoladowymi żabami i całują się... Wybacz odbija mi xD. Draco bym chętnie przywaliła za zostawienie Gin no ale podejrzewam ,że on tylko udaje ,że jej nie kocha i teraz będzie szantażowany bo chyba po to porwali Gin nie? Echhh...za dużo myśli na raz.
    Czekam na nn ,nie kończ bo chcę wiedzieć co dalej! ^^
    Prosiłaś o informacje o nowych rozdziałach więc u mnie jest rozdział 38 i dodatkowy one-shot http://new-generation-of-hogwarts.blogspot.com/
    A niedawno założyłam kolejnego bloga więc zapraszam i tam http://meanwhileinanothergalaxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim momencie przerywać to zbrodnia :( Super rozdział :* Ciekawe kto to jest?
    U mnie pojawił się rozdział. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak przestaniesz rozwijać swój talent to...ja cię...no nieważne :* xD
    Dziękuję ci za dedykacje *_* jestem dumna z siebie, że choć trochę cię wyparłam ^^ a co do numeru GG to niestety nie ma mnie teraz w domu (i nie będzie aż do środy) i nie mam ze sobą mojego komputera z gg, a numeru nie znam na pamięć :D ale gdy tylko będę miała możliwość,
    to ci podam oczywiście :P
    Ale już nie zamudzam, tylko biorę się za rozdział!!
    Ohh..biedna Gin :( taka zagubiona...
    I jej sen 0_o czy..czy to ona była tą postacią ? Bo kto inny?! Ale mi napęziłaś stracha o.o no tak, teraz wszystko jasne - Draco będzie musiał wybierać...:'( CO BĘDZIE Z GINNY??!!
    O boże ... czy to Voldek się pytał Dracona, czy nadal odmawia żeby ją zabić? No nie! I TY MI MÓWISZ, ŻE KOŃCZYSZ Z PISANIEM, JAK JA TUTAJ UMIERAM Z BRAKU LITER??!! XD
    Rozdział przeewspaniały ^^ i tyle akcji zamieściłaś @.@ po prostu kocham.
    Pisz notki na pozostałych blogach! Masz talent i trzeba go rozwijać :*
    Trzymaj się kochana!
    Twoja,
    Alexa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten sen trochę przerażający , prawdę mówiąc jak weszłam na tego bloga miałam zamiar zostawić długi i wyczerpujący komentarz ale jestem tak zmęczona,że nie mam sił. Powie tylko że rozdział jest cudowny jak wszystkie inne , życzę dalszej weny i serio masz ogromny talent :*

    Ps. Mogłabyś mnie informować o nowych rozdziałach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję że będę cie informować . :))
      I proszę cie o to samo . ♥

      Usuń
  6. Aaaa no i oczywiście masz pisac dalej ! Ja ci dam ostatni rozdział !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki ostatni rozdziak do cholery? Mam nadzieję, ż to był żart czy coś, bo rozdzialu tak się nie kończy!!! No dobra. Wiem, że Malfoy to zimna i oschła, lecz kochana gnida, ale nie wiedziałam, że aż tak. Romione jakos nigdy mi nie leżało, bo Rona lubię, a Hermiona mi nie leży. Pisz skarbie. :*
    Pozdrawiam i czekam na NN.

    OdpowiedzUsuń
  8. Musisz dalej pisać ja kocham twojego bloga <3 ! Nie rób mi tego ! Pisz dalej masz talent do tego !

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepraszam, że nie komentowałam wcześniej. Miałam bardzo mało czasu i pełno nauki.
    Wybaczysz ?

    Na początku : proszę, pisz dalej. Masz wiele czytelników, którzy udowadniają, że masz po co pisać.
    Ja również chcę, żebyś nadal prowadziła blogi.
    Dalej. Co do rozdziału, to króciutki, ale ciekawy.
    Myślę, że to Voldek każe Draco zabić Ginny.
    Brr. Jeśli tak, to nie będzie przyjemnie.

    Chcę Cię również poinformować, że zawiesiłam obydwa blogi i prawdopodobnie odwieszę w połowie czerwca, gdy nie będzie już nauki.

    Pozdrawiam i czekam na rozdziały !!!
    Nie próbuj mi zawieszać, ani odchodzić, bo popamiętasz.

    Pozdrawiam,
    Reasy :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlaczego tak krótko? I ostatni rozdział? Co ty sobie wyobrażasz, chcesz nas porzucić? :(

    OdpowiedzUsuń
  11. ty piszesz fajne historie

    OdpowiedzUsuń