sobota, 14 grudnia 2013

UWAGA!

Mam wrażenie że ten blog zamienia się w tablice ogłoszeń ;o 
Na początek zapraszam was na swojego bloga - rozdział 1 !! :))) 
Mam nadzieje że wpadniecie bardzo mi zależy, na tym i waszej opini . :) 
Bardzo sie nad tym rozdziałem napracowałam i chyba gdzieś tam w głowie oczekuje hmm... pochwały? :P 



Druga Sprawa jest następująca; 
Bardzo lubiłam pisac Drinny, ale wtedy jednak chyba nie bardzo ... potrafiłam?
Więc pomyślałam żeby zacząć tą moją historie tej pary od początku ! ^^ 
Co wy na to?? :)


Wasza Rex ♥ 

4 komentarze:

  1. O TAK, TAK, TAK, TAK! ZACZNIJ TĄ HISTORIĘ OD NOWA! BYLEBYŚ OPISAŁA DRINNY W SWÓJ ORYGINALNY, NIESAMOWITY, CUDOWNY I W OGÓLE, TAKI NO ZAJEBISTY SPOSÓB <333
    A teraz tak, o Boże zapomniałam przeczytać tamto ;o Muszę się poprawić, za chwilę tam lecę i zostawię (obiecuję) taki niesamowicie długi komentarz, że aż mnie znienawidzisz ;c :D
    CZEKAM NA NOWĄ, TWOJĄ HISTORIĘ O GINNY I DRACO <3
    UWIELBIAM CIĘ *.*
    Pozdrawiam,
    ~Hermionija.

    P.s. Zapraszam do siebie na nowy rozdział (który pojawił się po kolenej długiej przerwie ;o) secrets-twins-potter.blogspot.com
    Mam nadzieję, że wpadniesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. TAAK TAAK TAAK I JESZCZE RAZ TAAK! *.* Nie mam blogow o tej tematyce do czytania! :c pisz pisz pisz pisz! *o*

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. TAK! Zacznij od początku :D
    zapraszam na bloga: http://domsalazara.blogspot.com/
    niedawno dodano miniaturkę drinny :)

    OdpowiedzUsuń