niedziela, 10 marca 2013

XVII ~ Klątwa ciążąca na naszyjniku.

Hej, Cześć i Czołem :* ♥
Kolejny rozdzialik . Mam nadzieje że się spodoba. ^.-    Teraz nazywam się Rexi Greend, mam nadzieje że nie będzie dużego problemu . ;))  Dedykajcja dla Hermiony . <3 i Przepraszam że znowu tak krótko. ;/


Rozdział XVII  ~  Klątwa ciążąca  na naszyjniku.

~Obudziła się w ubraniu i z rozmazanym tuszem na policzkach. Leżała obok malutkiej, błękitnej pozytywki,
którą dostała od Ślizgona. Jej głowe nadal zaprzątały myśli. ,,Czy to prawda? Czy on na prawde jest śmierciożercą?" Postanowiła to sprawdzić nie miała planu, ale wiedziała że musi mieć mroczny znak na ręce.
Po lejkcjach poszła z Hermioną, Ronem i Harrym do Hogsmeade. Starała się unikać tematu o jej "chłopaku", jednak rozmowa o nim byla nie unikniona, ponieważ kiedy szli coś dziwnego zaczeło się dziać z Katie Bell, która szła przed nimi razem z przyjaciółką. Jej ciało uniosło się w powietrzu, a z jej otwartych ust dochodził dziwny szum, na koniec upadła na Ziemie i dostała drgawek. Hermiona, Ginny i Ron stali nie ruchomo. Harry chciał podejść do Katie i jej pomóc jednak przeszkodził mu w tym Hagrid, który pośpieszył z pomocą.
- To Draco! - powiedział Harry. Ginny słysząc to ruszyła szybkim krokiem do Hogwartu poszukać Blondwłosego Ślizgona. Zobaczyła że przechodzi obok jednej z sali, podbiegła do niego i uderzyła go w twarz.
- Nadal nic mi nie powiesz? - podniosła ton, ale on nadal nic jej nie powiedział spojrzał się tylko w jej duże brązowe oczy i odszedł.
Upadła na podłoge i zaczeła płakać. Hermiona która poszła za nią, wreszcie ją dogoniła i zaczeła pocieszać.
- On nawet się do mnie nie odzywa, co się z nim stało...
- A może Harry ma jednak racje?! - powiedziała niepewnie Hermiona łapiąc Gin za ramie.
- Ty też.!? - krzykneła zabierając jej ręke z swojego ramienia. Pobiegła do swojego dormitorium nadal płcząc, szatynka ruszyła za nią ale kiedy już ją doganiała, Rudowłosa zatrzasneła jej drzwi przed nosem.
- Gin przepraszam, nie to miałam na myśli. - waliła pięściami w drzwi.
- Odejdź! Nie chce mi się z tobą gadać.!
~Następnego dnia Ginny nie pojawiła się ani na śniadaniu ani na lekcjach, nie chciała nikog widzieć.

16 komentarzy:

  1. Nareszcie jest nowy rozdział! :D Tak się cieszę <3
    Ginny chce sprawdzić czy Draco jest śmierciożercą, jestem bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo ciekawa co rudowłosa wymyśli ^^
    Sprawa z Katie nie jest nam obca :) Bardzo fajnie wplotłaś to w całą akcję.
    Uuu... Znowu kłótnia. Nie znoszę tego!
    Jak ty lubisz grać na emocjach ;)
    No nic, czekam na nn i życzę weny ;)

    Kath ;* (Kiedyś Hermiona G.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu. To se Dracuś nagrabił. Ale w sumie to musi być Draco. Moje słoneczko śmierciożercą. :3 pozdrawiam i czekam na nn.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznyy <33 szkoda, że taki króciutki ://
    Hmm...nie rozumiem jedynie tytułu...
    Ale by było super, gdyby rzeczywiście był przeklęty!!!!!!
    -Coś się dzieje z Gin...Draco nie wie, co ma robić...Służyć jako śierciożerca, czy pomóc ukochanej?? - Haha! Tak tylko sugeruję :**
    Dziękuję za komentarz na moim blogu i powtórzę swoją odpowiedź : TY NIE POTRZEBUJESZ KOREPETYCJI!!!!! xD

    Buziaki i czekam na akcję w następnym rozdziale :33
    ~AAlexa

    OdpowiedzUsuń
  4. No więc tak:
    Rozdział suuper *.*
    To nic, że krótko.
    Ważna jest treść a nie sama ilość. ;D
    Sama coś o tym wiem, nie raz pisze krótkie rozdziały. ;D
    Ten jest boski i niecierpliwie czekam na kolejny. ;*
    Pozdrawiam. ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale krótki :D No ale nic , świetny jest :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm. Ciekawe, jaki sposób znajdzie Gin.
    Myślę, że trzymasz się wersji książki i za wszystkim stoi Malfoy.
    Szkoda, że rozdział jest krótki, ale cóż.

    Zapraszam do mnie, na rozdział 6 i ważną informację.
    Pozdrawiam i życzę weny,
    Reasy (kiedyś Nessie ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chce ci dużo zdradzać ale nie trzymam się wersji książki ;)) i oczywiście wpadne do ciebie na rozdział <3

      Usuń
  7. Dzisiaj zajrzałam i przeczytałam wszystko :)
    Bardzo mi się spodobał i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za debil ! xd
    Szkoda, że krótkie, no, ale czekam na kolejny : 3

    Jak chcesz to wpadnij do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. super *-* szkoda że krótki ;D daj znać kiddy będzie nn ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. No cóż miałam do nadrobienia rozdział... za co przepraszam jakoś wypadło mi z głowy :) Z tamtego dziękuje za dedykację :3 A teraz przejdę do tego. Draco śmierciożercą, ale to wiadome tyle, że jak to zniesie ? Z tym naszyjnikiem to tak jak w książce ? Draco oddala się od Gin, a ona "traci grunt pod nogami". Hym... no ciekawe jak to dalej się potoczy :D Pozdrawiam, życzę weny i oby rozdział były dłuższe ;) !

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem, komentuję. Bardzo mi się podoba, ale muszę przeczytać wszystkie notki, bo za bardzo nie ogarniam.:D masz kolejną czytelniczkę. zapraszam też do siebie. ;) pozdrawiam i życzę dużo weny,
    Loony. :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Że niby tobie coś brakuje na tym blogu ? ;o A to się uśmiałam ;D To ja przez ciebie, myślę, że u mnie coś brakuje ;>

    Rozdział świetny, ty jesteś świetna, twoje opowiadanie jest świetne, a twój talent, no po prostu mowę odbiera ;*
    Głupi Draco, dlaczego on nie chce jej wierzyć ? ;(
    Szkoda, że tak krótko, ale jest, czy tak mało, czy dużo. Nie ważne ! Liczy się jakość <3 Czyli cudowna *.*

    Czekam na kolejny rozdział, z niecierpliwością, mam nadzieję, że będzie szybko ;d

    Pozdrawiam
    ~Hermionija <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobra ,yay nowy rozdział haha ^^. Biedna Gin ,czy ja mam Draco przemówić do rozsądku!? Świetny rozdział ,krótki ale dużo się dzieje. Jestem ciekawa jak to potoczy się dalej ,co Ginny zrobi jak odkryje prawdę o Draco ,czy znowu będą razem? Mam jedno pytanko ,wyjaśnisz jak to jest w tym opo z Harrym ,bo w książce właśnie w tym czasie (o ile mnie pamięć nie myli ,za dużo czytam xD) już się zakochiwał w Gin i tak rozkminiam jak to z nim będzie? Wybacz ,że tak trochę bez ładu i składu jestem dzisiaj trochę zakręcona. Życzę masy weny i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. B.fajny rozdział, tylko szkoda ze taki krótki ;(. Ciekawe czemu Draco nie chce jej nic powiedzieć.
    Czekam na kolejny rozdział. ;*
    Pozdrawiam i życzę weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostajesz nominowana do The Versatile Blogger. Więcej informacji znajdziesz na moim blogu: http://historiawampiryzmu.bloog.pl/ .Pozdrawiam. :*
    ~Katherine

    OdpowiedzUsuń