niedziela, 24 lutego 2013

XVI ~ Życie dla nikogo nie jest sprawiedliwe...

Hej .;))
Jakoś tak szybko dodałam kolejny rozdział xD
Mam nadzieje że się spodoba . ^.^
Dedyki dla ~ Hermiony Granger. ♥, Luny Lovegood, Wiktorii M., Marty W., Julii Szafrańskiej, ~Miony., Black, Cupcake, Nessie., A Alexa, Destiny Chase., Klaudii., Hermionij Weasley., +.Maddy.+, Avady Kedavdy. _ i wszystkim komentującym . <33




Rozdział XVI  ~  Życie dla nikogo nie jest sprawiedliwe...



- Co się z tobą dzieje? - spytała dziewczyna - Wszystko jest okeej. - odpowiedzał jej unikając rozmowy.
- Przecież widze. - próbowała się czegoś dowiedzieć - Mi możesz powiedzieć.
- Nic mi nie jest. - powiedział z nutą złości w głosie. - A teraz możesz już iść.
Nie chcąc się nikomu narzucać odeszła z łzami w oczach.
,,Tata miał racje, nie warto" - pomyślała. Siedziała w swoim pokoju, aż nagle usłyszała pukanie, nic nie powiedziała udając że jej nie ma.
- To ja Hermiona, mogę wejść? - nie usłyszała odpowiedzi, więc po woli otworzyła drzwi. Zobaczyła płaczącą Ginny, która siedziała skulona na łóżku. Usiadła koło niej.
- Ale ja byłam głupia, że mu zaufałam.
- To on jest głupi że ciebie traci. - pocieszała ją szatynka. - Nie płacz przez tego skończonego dupka.
- Jak ty nic nie rozumiesz. - odwróciła się. - ja go kocham - powiedziała o pół tonu ciszej.
Hermiona nie wiedziała co ma jej jeszcze powiedzieć, jak ją pocieszyć.
- Ostatnio dzieje się z nim coś dziwnego, unika rozmów nie tylko ze mną ale też z innymi i  znika gdzieś na cały dzień. - żaliła się rudowłosa.
Hermiona nic nie mówiła tylko słuchała jej z uwagą.  Właśnie tego potrzebowała, chwili wysłuchania, chwili wsparcia, chwili w której nikt jej nie pocieszał i nie mówił że wszystko będzie dobrze, chwili w której mogła się komuś wyżalić.
~ Następnego dnia.
Dziewczyna zauważyła że ostatnio Draco chodzi cały czas w bluzkach na długi rękaw, chociaż zawsze najbardziej lubi T-shirt'y.
___Wieczorem kiedy siedziała w pokoju Gryfonów, Ginny nie odzywała się nawet słowem siedziała tylko na kanapie pomiędzy Hermioną, a Ronem i na przeciwko Harry'ego, Lavender i Neville'a.
- Malfoy jest śmierciożercą. ! - powiedział Harry, po chwili zastanowienia.
Hermiona rzuciła w jego strone wściekłe spojrzenie, które miało zamknąć mu buzie, a reszta grupy wytrzeszczyła na niego oczy.
- Gin, nie przejmuj się takim kretynem jakim jest Malfoy. - dodał, nie wiedząc co chce tym osiągnąć.
Rudowłosa podniosła głowe i spojrzała ze złością na Harry'ego, ze łzami w oczach i  pobiegła do swojego pokoju, trzaskając za sobą drzwiami.
Dopiero teraz wszystko składa jej się w jedną całość. Te podpuchnięte oczy, buzki z długimi rękawami, po to żeby nikt nie zobaczył mrocznego znaku na ręku i te wszystkie zniknięcia...
|W tym samym czasie __-__
- Przesadziłeś. ! - powiedział Ron.
- Powiedziałem jej tylko prawde. - bronił się zielonooki Gryfon, dopiero teraz odczuwając wyrzuty sumienia...

21 komentarzy:

  1. Tak myślałam, że Draco został Śmierciożercą.
    Szkoda mi Gin.
    Szkoda,że rozdział krótki, ale jest fajny ;)
    A, dziękuje za dedyka :*
    Zapraszam na rozdział 6 do mnie :)
    Pozdrawiam,
    Ness :*

    follow-the-happiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Wiedziałam!!!!
    Wiedziałam, wiedziałam, wiedziałam! :D
    Kochana Hermiona, tacy przyjaciele to skarb. ♥
    W sumie teraz cała historia składa się w logiczną całość, ale jednak mam wrażenie, że wszystko się dzieję odrobinę zbyt szybko. ;)
    No a po drugie myślę, że teraz Ginny rozpocznie śledztwo czy to prawda (i to będzie prawda), a Draco jej powie, że nie mogą się spotykać i to wszystko dla jej dobra, a ona po raz kolejny będzie rozgoryczona...! Zrób wszystko, żeby mój scenariusz się nie spełnił. :D
    -Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdzial zabojczy <3
    Kocham Twojego bloga ;**
    Czekam na kolejny rozdzial. <3
    Oby jak najszybciej. ;*
    Sory ze bez polskich znakow ale mi sie cos zepsulo i nie moge ich wpisac ;/

    Na http://ginny-harry-forever.blogspot.com/ nowy rozdział. ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział świetny tylko krótki. ;d i zgadzam się z Wiktorią, że akcja trochę szybko się toczy. :) Ale tak to wszystko jest dobrze. :D Pozdrawiam i dzięki za dedyk :*

    OdpowiedzUsuń
  5. *o*

    Nawet nie wiem co napisać ; c genialne ; D

    + zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha!Wiedziałam! ;>
    Rozdział fajny, ale znów krótki ;C
    Z niecierpliwością czekam na nn!

    Cupcake.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiedziałam, wiedziałam, wiedziałam ! No po prostu czułam to, ze Draco jest Śmierciożercą !
    Och zgadzam się z dziewczynami powyżej, że akcja się trochę za szybko toczy ;> Ale i tak kocham twojego bloga *.*
    Dziękuję za dedyk i czekam na więcej i więcej <3
    Pozdrawiam Hermionija ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. + dziękuje za dedykacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Haah. Zarąbiście. I nareszcie mój Dracuś poplecznikiem. Urooczo. A kim może być ten zielonooki? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uuuuuuuuuuuuuuu!!!! Ale sie porobilo!!! OMG!! I w ogóle to ktooos tu jest zazdrosny, czyż nie? Harry? O Ginny?? HMMMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm?????????
    Draco na serio jest smierciojadkiem, czy będzie taki plot twist? Że to nie prawda tylko jakieś inne wytłumaczenie bedzie?? Fajne fajne fajne fajne fajne!!!!! Pisz!!!!
    Hxhdjsosjdhdhdhdhsushwhxjd
    Lexie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny rozdział ;*. No jestem ciekawa co będzie dalej z Ginny i Draco. ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog i rozdział. Uwielbiam tę dwójkę ;* Czekam na następne i zapraszam również do siebie ;)
    http://vitaestexpectanscella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super. Kiedy następny?? pisz szybko!! so cuute <3 :**

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak myślałam... ;P długie rękawy - Mroczny Znak.
    Biedna Ginny :( - taka sama i rozdarta...
    Nienawidzi go, bo zachował się beznadziejnie, a jednocześnie nadal kocha <33
    ^^
    Jednak "życie dla nikogo nie jest sprawiedliwe" - kolejna święta prawda w Twoim dziele.
    - CZYŻ TO NIE DRAMATYCZNE?! :D
    Świetny rozdział, tylko szkoda, że krótki ://
    Dziękuję za śliczne komentarze ;P

    Buziaaaaki :))
    ~AAlexa

    OdpowiedzUsuń
  15. Ha! Wiedziałam, że Dracon jest śmierciożercą! Tylko dlaczego tak bardzo odtrącił Gin? Biedna, ona go kocha, on ją też, ale przez ojców nie mogą być razem, a teraz jeszcze Valdek się wplątał. Biedactwa. Okropnie dramatyczne to Twoje love story, swoją drogą... Co rozdział to następna kłoda rzucana pod nogi tych dwojga. Przykre, ale prawdziwe, mam rację? Rozdział mi się podobał, przyznam, że długością nie powala, ale i tak jestem zadowolona. Zauważyłam kilka błędów (np. po woli bardzo rzuciło mi się w oczy) i, jak już pisałam w komentarzach do starych rozdziałów, to jeśli chcesz poprawić ogólny wygląd opowiadania (estetykę), to przemyślenia pisz w tekście ciągłym, tak samo jak po czyichś słowach, nie dawaj następnego "Enter'a" tylko pisz od razu (np. [enter] - Wypij kawę - powiedział Ron. Dziewczyna szybko wykonała polecenie i zaczęła ubierać się do wyjścia. Kiedy założyła już czapkę, upewniła się, że zabrała ze sobą wszystko i wyszła na zewnątrz.). Jak widać, tylko jeden enter. Oczywiście nawet bez tego dość dobrze to wygląda, ale skoro może być lepiej, to czemu by tak nie zrobić, prawda?
    Czekam na następny fragment, mam nadzieję, że pojawi się niebawem.
    Pozdrawiam!
    ~ Lily Lou

    OdpowiedzUsuń
  16. No, więc dobrze :33
    Musiałam troszkę nadrobić, ale udało mi się :D
    Bardzo się cieszę, że dodałaś tyle akcji do tego wszystkiego ;D
    Poprzednie rozdziały były dla mnie niczym przyjemna lektura ^^
    W 14-stym trochę krótko rozwinęłaś akcję, strasznie szybko wrócił, ale nawet nie wiesz jak się cieszę, że jest. Lucek jest trochę mało podejrzliwy. Ja bym wysłała szpiega xD
    15-sty mnie urzekł *_* Strasznie uroczo opisałaś ich obecne relacje. Bardzo dobrze - GRATULUJĘ <3 Po prostu wspaniale - więcej takich opisów :D
    Obecny rozdział nie był dla mnie wielkim zaskoczeniem (bo mi się wcześniej wygadałaś xD, ale ogromnie podoba mi się jak to opisałaś. Zdziwiło mnie to dlaczego Dracon traktuje Gin tak sucho :C Ale ogólnie to do niego niepodobne, potem jak wspomniałaś o tych bluzkach to coś zaczęło świtać ;) Nie znajduję przymiotników - po prostu CUDO :D
    Jesteś przecudowną pisarką i proszę nie porzucaj tego ;DD
    Gratuluję ci niesamowitego talentu, a jednocześnie pragnę zaprosić cię do mnie ;)
    http://slytherin-our-true-home.blogspot.com/
    Pozdrawiam - weny, weny, weny ;33

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się , świetny :**********
    Zapraszam na nowy do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Krótki, ale zajebisty:p
    Zapraszam na mój, tylko że o JB<3
    http://kiniaa99.blog.interia.pl/?pr=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Krótki ale i tak świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń