poniedziałek, 31 grudnia 2012

I ~ Nareszcie Hogwart !

- Ginny ! - krzyknoł ktoś z oddali. Rudowłosa odwróciła się i zobaczyła biegnącą w jej strone Hermione. Przywitała się z nią, a ona od razu powiedziała jej o tym jak dziwnie zachowywał się Draco. Dziewczyna nie mogła w to uwierzyć. Kiedy szła do swojego dormitorium. Niechcąco wpadł na nią. Oczywiście stwierdził że to jej wina. ~
- Uważaj jak łazisz Weasley ! - Zdenerwował się Ślizgon.
- Przecież to ty na mnie wpadłeś ! - Odgryzła się.
 - Ja nie jestem taki nie zdarny ja ty ! - uśmiechnoł się w strone Crabba.
- Ja nie zdarna? Ty się potykasz o własne nogi.! - zaśmiała się.
Zdenerwowany Malfoy odwrócił się i odszedł z Crabbem i Goylem.  Gin przybiła piątke z roześmianą Hermioną. Przyjaciółki pobiegły opowiedzieć wszystko innym Gryfonom.
Na lekcji u Snape ~
- Witam wszystkich w nowym roku szkolnym. - przywitał ich nauczyciel.
- Dzień-Dobry Panie profesorze. - powiedział Tłum nastoletnich czarodzieji.
Przez całą lekcje Draco bawił się długopisem.
- Nudzi cie lekcja Malfoy ?! - zwrócił mu uwage Snape.
- Nie skądże. - powiedział znuzonym głosem.
Czarnowłosy nauczyciel odwrócił się plecami do chłopaka i zaczoł kontynuować lekcje. Mineła lekcja a Draco nadal był zamyślony. Szedł korytarzem potykając się o pierwszoroczniaków.
Droge przeszła mu nagle Gin, która szła w strone podekscytowanej Hermiony.

- Coś się stało ? - spytała.
- Nie, nic nic. - odpowiedziała z szerokim uśmiechem.
- No powiedz ! - zaciekawiło ją zachwoanie przyjaciółki.
- Nie zauważyłaś jak Draco się na ciebie gapi .?
- Yyy... Nie ?!
- Dzisiaj na lekcji u Snape... - ciągła z coraz większym uśmiechem - Draco był tak zamyślony, że aż Snape zwrócił mu Uwage.
- Nadal nie rozumiem co to ma wspólnego ze mną ?!
- Jak to "nie rozumiesz"? Te wszystkie spojrzenia w twoją strone. On jest w tobie zakochany.
- On? We mnie? - parskneła śmiechem i odeszła od przyjaciółki. Hermiona dogoniła ją i obydwie poszły do salonu Gryfonów. Nadeszła noc.


1 Rozdział taki krótki, ale postaram się żeby kolejne były dłuższe. Mam nadzieje że każdy skomentuje :)

6 komentarzy:

  1. Rozdział krótki, ale również treściwy ;)
    No cóż, czytam dalej ;)
    Nessie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero tutaj weszłam a już się zakochałam cudowne tylko troszkę krótkie idę czytać dalej :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będę narzekać, bo treść fajna, zaciekawia. Radzę Ci tylko pisać najpierw rozdział w Wordzie z włączonym słownikiem, dzięki temu nie będziesz robiła błędów ortograficznych i będzie Ci łatwiej sprawdzić tekst po jego napisaniu. Potem wystarczy, że go skopiujesz. :)
    Pozdrawiam
    ~ Lily Lou

    OdpowiedzUsuń
  4. nie 'krzyknoł' tylko 'krzyknął' :D
    na przyszłość zgadzam się z Lily Lou
    ojej, coś czuję, że to się skończy dobrze <3
    no nie wiem w sumie
    ale to będzie chyba kolejne opowiadanie, po którym mam banan na twarzy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Może być, ale szkoda, że już tak szybko wszystko się dzieje. Rób dłóższe rozdziały i bardziej opisuj. Już na początku zrobiłaś z Ginny i Hermiony jakieś plotkary słowami " i poszły to powiedziec innym gryfonom" lub tylko ja odniosłam takie wrażenie. Ginny zachowuje się jak nie Ginny, Snape jak nie Snape... Zanim opublikujesz rozdział przeczytaj go i zrób pewne poprawki, oraz włącz słownik w Wordzie :) Wiem, że już skończyłaś to opowiadanie, ale to na przyszłość. Czasami dodawać długa notkę raz na tydzień, a nie krótką i bylejaką. Z twoich czterech rozdziałów można zrobić jeden.

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze przyznać fajnie piszesz.

    OdpowiedzUsuń