poniedziałek, 14 stycznia 2013

IX ~ Miłość zaślepia i czasami powoduje nienawiść.

Oj, trochę czekaliście na ten rozdział.. Przepraszam ale byłam zbyt zabiegana w tym tygodniu żeby w ogóle wejść.. ;/ Mam nadzieje że ten Rozdział wam się spodoba, mimo braku weny napisałam . ^^ 
Dziękuje wszystkim za komentarze . :*   Dzięki nim mam siłę do pisania. :) Dedykuje mojej Hermionie <3
No nic. dłużej nie przedłużam i Zapraszam do lektury .  : D 
Życzę wszystkim wesołego zimowego szaleństwa podczas ferii, ja niestety zaczynam ferie najpóźniej. :P 


Rozdział IX   ~  Miłość zaślepisa i czasami powoduje nienawiść....


On nic jej nie odpowiedział tylko poszedł do niej i ją pocałował. - Oto co do ciebie czuję.. - powiedział.

Następnego dnia ~
Śniegu nadal nie było,  a ciemnowłosa Ślizgonka cały czas była zakochana.
Draco z swoją dziewczyną przechodził korytarzem, trzymali się za ręce. Pansy nie mogła znieść tego widoku, dla niej był on gorszy od ukucia wielką srebrną igłą. Musiała przerwać ból, nie wiedziała jak i kiedy ale musiała za dużo ją to kosztowało.  Podeszła i przywitała się, ale w taki sposób jakby chciała powiedzieć ,,kocham cie", oczywiście to zirytowała Ginny.
- Czego ty chcesz? Nie widzisz że jesteśmy szczęśliwi? Nie psuj tego, proszę cie. - powiedziała Gryfonka.
- Ja, ja ja. - zaczęła się jąkać, spojrzała na zakłopotanego Dracona i odeszła szybszym krokiem. 
- Nie przesadziłaś? - spytał.
- Powiedziałam jej tylko prawdę  no chyba że tobie imponowało to jak się za tobą ugania. - odwróciła się do niego plecami i zamknęła oczy.
- Znowu zaczynasz? - odwrócił ją przodem do siebie. -  Ile razy ci mówiłem że dla mnie liczysz się tylko ty. -     Dziewczyna otworzyła oczy, a on spojrzał na zegarek. Dochodziła 10.00 zaraz miał lekcje Eliksirów, kiedy powoli się z nią rozstawał, zapytał:
- Spotkamy się jeszcze dzisiaj?
- Nie mogę, Przepraszam, ale umówiłam się dziś z Hermioną. Ostatnio bardzo rzadko się widujemy  i obiecałam że jeden dzień jej poświecę. - tłumaczyła.
Po południu ~
Kiedy tylko zadzwonił ostatni dzwonek rudowłosa wybiegła na spotkanie z przyjaciółką.
Postanowiły że pójdą do ,,Trzech Mioteł". Rozmawiały i piły piwo kremowe,  nagle do pubu weszła Pansy, kiedy tylko zauważyła Ginny, odwróciła się gwałtownie.
- Słyszałaś że podobno Miles Bletchey się w niej zakochał. - powiedziała uśmiechnięta Hermiona.
- W kim?
- No w Pansy!
Przez  chwile trwała cisza, Gin nagle wpadła na pomysł.
Jeśli on naprawdę jest w niej zakochany, może on mogła by się zakochać w nim?! - pomyślała i po chwili przedstawiła przyjaciółce swój pomysł. Teraz było tylko jedno pytanie - ,,Jak sprawić by się w sobie zakochali?"
Wieczorem przyjaciółki przechodziły korytarzem kiedy nagle spotkały Miles'a. Po kilki minutach rozmowy poradziły mu jak powiedzieć Pansy co czuje. Chłopak po chwili zawahania spotkał się z Ślizgonką i wyznał jej swe uczucia. Ciemnowłosa Dziewczyna była zaskoczona, a zarazem wzruszona...





9 komentarzy:

  1. Super! W końcu dodałaś rozdział. Z niecierpliwością czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżby Pansy odczepi się od Draco ? ;D Świetna notka *.* Z niecierpliwością czekam na następną ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Krótka, ale długo na nią czekaliśmy i jest fajna :D
    Pansy odczepi się od Draco i będą mieli spokój z Gin.

    Zapraszam na mojego bloga o Harrym i Ginny, jeśli jesteś zainteresowana, to tu jest adres:
    http://you-alwas-be-a-part-of-me.blogspot.com/
    Pozdrawiam i nie martw się, ja też mam najpóźniej ferie, bo od 11 lutego :P
    Życzę weny,
    Ness :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie powinno być IX ? A nie VIV ?
    Strasznie podoba mi się ten bloog świetny *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaa! <333 kocham ten rozdzial <3<3 mam nadzieje ze niedlugo pojawi sie 10 rozdzial :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybacz, że zapomniałam o komentarzu!
    B. mi się podoba <3


    Zapraszam przy okazji na V rozdział do mnie - http://lily-james-huncwoci.blog.pl/ /Fred

    OdpowiedzUsuń
  7. Sorki, ale zrobię Ci spama :)
    Zapraszam na nn!
    http://you-alwas-be-a-part-of-me.blogspot.com/
    Pozdrawiam,
    Ness :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mały Spam chyba nie zaszkodzi, prawda? <3
    Witaj!
    Chciałam Cię poinformować, iż zostałaś nominowana do Liebster Award :) Myślę, że odpowiesz na moje pytania, które znajdują się na http://dopoki-zyje-mam-nadzieje.blogspot.com/. Powodzenia w uzupełnianiu!
    ~Miona

    OdpowiedzUsuń
  9. Bosko, bosko, bosko! Wciągnęłam się na maxa!

    OdpowiedzUsuń